خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/16 - 14:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بیگی نژاد مطرح کرد؛

جذب اعتبار ۳۲ میلیارد ریالی جهت تکمیل ۴ پروژه‌ ورزشی در مدارس روستایی ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: ضمن دریافت مجوز تاسیس دانشگاه فرهنگیان در ملایر و جذب اعتبار ۳۲ میلیارد ریالی جهت تکمیل ۴ پروژه‌ ورزشی در مدارس روستایی محقق شد.

هادی بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت به اقدامات انجام داده در حوزه انتخابیه خود جهت آبادانی بیشتر اشاره کرد و گفت: به منظور توسعه آموزش ‌و پرورش و آموزش عالی در شهرستان ملایر مجوز تاسیس دانشگاه فرهنگیان در ملایر از وزارت علوم و آموزش و پرورش دریافت کرده و جذب اعتبار ۳۲ میلیارد ریالی جهت تکمیل ۴ پروژه‌ ورزشی در مدارس روستایی ملایر محقق شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای توسعه زیرساخت‌های صنعتی ملایر، با پیگیری شهردار و با تلاش اینجانب طرح شهرک صنعتی شهر زنگنه در بخش زند در زمینی به مساحت ۱۸۰ هزار متر مربع تصویب شد، همچنین تعداد ۲۱۷ واحد کارگاهی و صنایع تبدیلی متوسط و بزرگ با ظرفیت ایجاد اشتغال ۷۰۰ نفر به عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری در بین شهرداری‌های استان همدان طی 6 ماه گذشته با سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰۰۰ میلیارد ریال محقق شد.  

وی با اشاره به اصلاح و بهبود وضعیت راه‌ها و جاده‌های اصلی و روستایی ملایر، افزود: از آنجا که ایمنی شهروندان ملایری اولویت بنده بود لذا با جذب اعتبار و بسیج مسئولان دولتی جهت انجام پروژه‌های حوزه راه در شهر و روستاهای ملایراقدامات لازم را انجام دادیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به اقدامات انجام داده در حوزه آب و فاضلاب شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: 69 روستای ملایر در حوزه آب و آبرسانی مورد توجه قرار گرفتند که در این راستا جذب و تامین بیش از ۱۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت انجام پروژه‌های آبرسانی در شهرستان ملایر محقق شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376244
کلمات کلیدی
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار